lördag 25 januari 2014

Slutet på vecka 1.


Ja, då har vi klarat av första veckan i denna utmaning. Hur har det gått för er?

Hos mig har det gått alldeles utmärkt bra. Jag är nu klar med sonens rum. Dessutom blev det till att måla klart hans säng och fixa det sista med byrån under och hans bord. Just nu känns allt väldigt bra. Har fått upp en strukturerad ordning och allt är klart. Känns fantastiskt.

Jag har även hunnit ta vardagsrummet under denna vecka. Vi hade bara ett sidobord med 3 lådor som behövde rensas och resterande av vardagsrummet blev rensat när köpmannadisken försvann ut i hallen. Så det fanns inte så mycket att göra i detta rum, så det gick av bara farten när jag ändå belamrade rummet med sonens saker.

Då ska vi se hur det blev. Nu bjuder jag på lite före och efter bilder.

Som ni kan se blev det en jätte skillnad när både säng och bord fick ny färg. Sonen är jätte glad och tycker att sin mamma är väldigt duktigt.

Hoppas allt har gått bra för er. Nu ger vi oss själva en klapp på axeln och tar en paus och pustar ut. Bra kämpat!
Puss och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar