måndag 13 januari 2014

10 Veckors Utmaning!


Ja, vad är nu detta? Jo, jag tänkte dra igång ett projekt som innebär att man organiserar, strukturerar upp och städar ur sitt hem och får ordning en gång för alla.
Jag har sett så många runt om i bloggvärlden göra detta och nu hakar jag på. Dessutom utmanar jag er!
Följ med på resan och njut av våren och sommaren när den väl kommer. Här tar vi tag i vårstädningen tidigt när det fortfarande är kallt ute.

Så hur har jag då tänkt angående detta? 
Varje vecka tar vi ett rum i taget. Vilket rum ni vill ta tag i bestämmer givetvis ni. Annars tar ni samma rum som jag. Jag kommer lägga ut bilder och avslöja mitt egna kaos, därav kan ni få se skillnaden genom före- under- och efterbilder.

Jag kommer under veckan som kommer lägga ut lite tips och tricks på hur man kan strukturera upp sitt kaos och hur man på små enkla knep kan organisera det mesta i sitt hem. Dessutom hur man kan hålla sitt organiserade hem organiserat i fortsättningen.

När startar vi?
Vi drar igång måndagen den 20:e Januari. Då börjar vi med vecka 1.

Nu ska det bli ordning och reda en gång för alla, aldrig mer ett stökigt och oorganiserat hem.
Så haka på, gör som jag, utmana dig själv. Ju fler vi blir desto roligare och mer peppande kommer det att vara.

För er med instagram, använd #10veckorutmaning.
Ni som känner mig, kommentera gärna på facebook. Eller följ med via kommentarsfältet här på bloggen.

Så nu hoppas jag att så många som möjligt hakar på och organiserar upp sina hem. Tillsammans blir det roligare.

Puss och kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar