onsdag 20 februari 2013

Ibland så blir man bara less!

Förådet är fixat. Yihaa, äntligen! Nu är allt nerlagt i kartonger och uppmärkt. En hylla är nerplockad och den andra flyttades. Så nu är det alldeles jätte fint där inne.

Nu påbörjar jag projekt bygga sko- och hatthylla. Detta är ett måste eftersom vi inte har någonstans alls att hänga upp våra saker för tillfället. Så nu ska jag lära mig hur en sticksåg fungerar hade jag tänkt.
Måste även komma över stålrör eller, något som troligtvis är enklare, rundstav. Och sen lära mig sticksågen. Men hur svårt kan det vara?

Just nu känner jag mig dock helt skut och väldigt trött i både kropp och själ.
Är väldigt trött på att vara någon som jag inte är. Jag skulle vilja, om så bara för en dag, bara få vara mig själv igen. Ibland känns det som att jag dock inte får vara någon alls, bara den där lata, argsinta hemmafrun som inte gör något alls. Är trött på alla som inte tillåter mig få vara den jag är, få säga vad jag vill utan att alla tar det på fel sätt. Att bara för en gångs skull bara få vara jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar