måndag 1 juli 2013

Då var det över...

Den årliga kompisträffen med alla underbara människor är över. Den har bjudit på många skratt, mycket skrik och ett underbart sällskap.
Och för andra året i rad vann man brännbollen och för andra året i rad har jag lyckats bränna sönder axlar, rygg och bröstpartiet som linnet inte täckte och dessutom för andra året i rad har jag två dagar i rad haft en sjuklig träningsvärk!
Men jag kan tala om att det har lönat sig med att gå mina raska promenader då min kondis var i oerhört gott skick om man jämför med året innan.

Träningsvärken får man dock leva med, den går ju faktiskt över. Man får helt enkelt bjuda på sig själv när det ser ut som man skitit ner sig 300 gånger när man lämnar hemmet. Stegen är inte heller raska och det tar emot att faktiskt erkänna att min son just nu går fortare än vad hans mor gör.

Så, note to self tills nästa år: Solskyddsfaktor och börja springa på kvällarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar