fredag 12 juli 2013

Det börjar ju ordna upp sig nu

Ja, för ett tag sen så var vi ju faktiskt på Ikea, ett väldans långt tag sen. Men nu kommer uppdatering om det.

Vi fixade lite ny förvaring och jag måste säga att jag faktiskt gillar möbeljättens olika praktiska lösningar för oss som faktiskt är lite trångbodda.

Bland annat så köpte vi nya skoskåp till hallen och ny hatt- och skolhylla. Dessutom införskaffade vi oss en sänglåda till sängen och den svalde ju otroligt mycke.

Vi har dessutom gjort oss avmed vår gamla tv-möbel och byrån som vi hade under tv:n blev en ny säng åt sonen. Dessutom hittade min man en möbel som deras firma skulle kasta och som kanske har varit en besöksdisk på deras firmas kontor. Numera får den vara våran tv-möbel och den sväljer allt. Då menar jag verkligen allt. Helt plötsligt så finns det knappt nånting alls att städa längre då allt skit som drällt omkring har fått en ordentlig plats i denna möbel. Jag är väldigt nöjd och hemmet börjar faktiskt kännas som ett gediget hem nu och inte en uppsamlingsplats för allas skitsaker.

Här kommer det lite bilder för att visa hur fint det faktiskt kan vara hos oss.

Hallen Före:



Vardagsrummet och hallen Efter:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar