fredag 26 juli 2013

Då var det dags igen

Bröllop, bröllop och åter bröllop. Ja, vi har lyckats bocka av ett partaj, en möhippa (blev tyvärr inte 2) och ett bröllop. Imorgon drar bröllop nummer 2 igång. Jag har fixat mina kläder, provat frisyren och nu fattas igentligen bara att prova sminket. Men vet inte om jag orkar, har dock inget annat för mig ändå så skulle lika gärna kunna orka.

Japp, jag planerar allt i förväg. Då har man en plan och det brukar gå fortare. "Brukar", ha!

Min man fixade även en ny eyeliner och en ny hårblomma till mig idag. Blev imponerad över hans kunskaper och han får nog köpa fler saker till mig i fortsättningen. Han vet bara inte om det ännu.
Dessutom köpte han finskjorta och nya jeans till sonen som blev mer glad över min hårblomma än hans egna nya kläder.

Så imorn bär det av! Syster yster gifter sig och helt plötsligt känner man sig ännu  mer till ålder än vad man igentligen är.

Frågan består dock: När är det min tur da?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar