tisdag 25 juni 2013

Midsommar och discgolf

Midsommar i år var helt fantastiskt skön. Så där precis lagom, mysig och ingen stress alls. Hur skönt som helst. Goda vänner och familj kom över på grillat och tillbehör och vädret tillät oss även att dra ut bord och sitta ute hela natten.

Efter denna mysiga, lugna och icke stressiga dag, så var jag helt slut i 2 dagar. Trots detta hann vi med en halv discgolf runda och senare på kvällen även lite teknikövning på sportcentret. Söndagen spenderades mer eller mindre på soffan och med en stor portion lathet.

Men igår var det dags för ny omgång av discgolf, denna gång på trivseltouren med en massa härliga tjejer.
Denna måndag bjöd på underbart väder med massor av sol och väldigt mycket mygg. Jag passade därför på att gå in mina nya gympaskor och kan tala om att det fick jag sota för idag. Efter en 18-håls runda med dessa nya skor så kan jag tala om att fötterna värker som aldrig förr, men axeln har klarat sig fint ifrån smärta denna gång. Dessutom fick jag till ett mycket bra resultat, fast kanske sämre än vad jag brukar få till då jag blir så himla nervös med nya människor. Fast det får jag jobba på.

Nu får det bli att ta med sig alla tips och trix jag fick på denna runda och gå ut och öva massor. Nu ska jag sänka mitt personbästa ytterligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar