tisdag 2 april 2013

Sjuk, sjuk och åter sjuk.

Det var som om kroppen visste. Soffprojektet måste bli klart sen får du bli sjuk. Och sjuk blev jag.

Samma dag som jag fotobombade bloggen var jag redan väldigt förkyld och det blev bara värre och värre.

Sen förra helgen har jag nu legat och kännt mig smärre överkörd av en traktor. Det blir inte bättre och imorn blir det till att ringa vårdcentralen för tips och råd. Det känns som om någon dragit ett basebollträ rätt över ansiktet på mig, så ja, bihåleinflamation var bara förnamnet. Smärtan är obeskrivlig!
Har provat alla huskurer som finns och inget hjälpte. Har även fått sinova forte av apoteket och hittade min sambos utskrivna nasonex, även dessa utan någon som helst effekt. Knapprar i detta nu värktabletter för att ens orka med smärtan.
Kan tala om att föda barn var plättlätt i jämnförelse med detta.

Japp, självömkan! Ibland behöver man faktiskt visa sig svag för att kunna vara stark. Och svaghet kan göra än starkare än innan.
Men just nu behövde jag köra en klagosång, för jag brukar inte klaga (så mycket).

1 kommentar:

  1. Men hua att bli så sjuk, inte kul alls!! det var jag för några veckor sen och jag e grymt glad att det är över. Å nu hoppas jag att basilusktiderna snart är över!!!!!
    Krya på dig!!!!

    Kram kusin Anette

    SvaraRadera