lördag 6 april 2013

Jag borde vara inomhus...

Men NEJ, skriker både kropp och knopp. Så jag trottsade sjukdomen och gav mig ut och gick. Promenerade över till min bror några gårdar bort tillsammans med sonen, så rask promenad blev det inte. Dessutom bor min bror bara några gårdar bort och brukar ta max 5 min att gå dit, idag tog det 20 min.

Dessutom plockade jag ur min spiral dan innan jag for till läkarn. Och med både den ute, en antibiotikakur och resterande mediciner så känns det som om jag vunnit ett nytt liv på lotto. Helt plötsligt har jag inte lika ont i kroppen längre. Jag har kunnat sitta längre än 10 min på dator stolen utan att få ont i alla fogar och bäcken. Man kan säga att jag fick en helt ny kropp på köpet när jag tog ur spiralen.

Dessutom har all smärta i bihålerna försvunnit nu när antibiotikan börjat värka och jag kan tänka på annat än döden.
Det är så sjukt! Men som jag skrev: Jag har vunnit ett nytt liv på lotto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar