måndag 10 februari 2014

Slut på vecka 3

Det känns som att dagarna bara flyger fram och just nu ligger jag 2 dagar efter i mitt organiserande. Men med 2 helger fulla och sysslor och jobb så kanske det inte är så undra på.

Denna vecka tog jag tag i städskåpet och bestämde mig även för att göra en drastisk förändring i våra gamla inbyggda garderober. Så med lite färg, mycket tålamod och kreativitet så får ni här nu en före och efter bild.

Och som ni förstår så tog detta projekt lite längre tid än vad jag trodde då man uppenbarligen har torktider på färgen att vänta på. 
Tog mig även friheten att blanda till en egen färg och piffa upp det lite. 
Dessutom kan en gammal dörr till ett skåp bli en hylla och en gammal klädstång kan bli till en hängare för sprayflaskor. Har även behållit en av de gamla plastlådorna för lättare saker så som disktrasor, mirakeldukar och skrubbsvampar. 

Så nu är detta städskåp ett betydligt bättre skick än innan och dessutom väldigt inbjudande till att börja städa. 

Puss och kram på er ala söta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar