fredag 7 mars 2014

Kämpa, kämpa, kämpa

Vecka 7 blev som planerat en vecka med lathet och en paus i allt organiserande och städande. Detta var en välbehövlig paus på alla sätt då jag började tröttna lite grann på att köra på med utmaningen. Så jag vilade upp mig och tänkte komma tillbaka med nya tag vecka 8. Trodde jag ja!
Vecka 8 började så bra som med maginfluensa. Så hela början av denna vecka har handlat om att komma tillbaka på fötter efter utmattningen som maginfluensan ger. Igår var första dagen som jag började känna mig helt ok och idag känner jag mig frisk igen. 
Denna helg blir det jobb och massor av mys med familjen, då vi även fått en ny liten valp att lära känna mitt i allt. 
Jag bestämde mig för att skjuta upp vecka 8 och den får starta på måndag. Man kan inte rå för att man blir sjuk och det är helt ok att ta en paus när man känner att man behöver en.

Så med andra ord så startar vecka 8 på måndag med nya friska tag och ett strålande humör. Jag tänkte att vecka 8 får bli till att ta hand om det som är våran så kallade klädkammare och kontor i ett. 
Det kommer bli en rejäl utmaning då det behöver modifieras, rensas och städas ur ordentligt.

Tack alla ni som följer med på resan och till er som utmanar er själva. Ni är en stor inspiration.
Puss och kram alla söta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar