torsdag 14 mars 2013

Varför är det alltid så?

Ja, men varför är det alltid så? Att när man väl bestämmt sig för att ta tag i saker och göra ett "litet" projekt så blir det betydligt större än vad man hade anat.

Nu är i alla fall den gamla malmbyrån utrensad och sonen har fått plats för sina kläder i dem 2 övre lådorna. Dem nedre får bli sängkläder eller leksaker.

Sen hade min kära far en byrå som han ville bli av med och när malmbyrån försvinner som tv-bänk kanske hans byrå kan ta den platsen, men det återstår att se.

Har även börjat riva loss klädseln på den gamla soffan som ska bli ny soffa. Detta för att se hur stommen ser ut och så att jag kan se hur jag ska sätta ihop allt. Det verkar dock bli betydligt enklare än vad jag trott. Så idag blir det fortsatt rivning av klädsel och eventuellt sågning. Denna gång har jag givetvis fotograferat allt så bilder kommer. Men det får man vänta på :p.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar